مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:572022-05-24اجتماعي

مازندران بیشترین شهدای روحانی را تقدیم کرده است


فرمانده گردان ویژه فاتحین لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: بیشترین فرماندهان دفاع مقدس و شهدای روحانی کشور مربوط به مازندران است.

- با بیان اینکه تمامی اعضای و کادر گروه ویژه فاتحین در دوران دفاع مقدس را روحانیان تشکیل می دادند، افزود: در این گردان چهار گروهان فعال بوده است.

وی با اظهار اینکه دوران دفاع مقدس یک دانشگاه بود، به نقش مازندران وروحانیان در دفاع مقدس افزود: این استان حدود 400 شهید روحانی در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است و در مجموع بیش از هزار شهید در لشکر 25 کربلا تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه مازندران بیشترین شهید روحانی را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است، گفت: تصمیمات کلیدی و نهایی جنگ را لشکر 25 کربلا رقم زده است.

نیکبخت یادآور شد: اکثر شهدای روحانی مازندران از نظر تحصیلی در رده های بالایی بودند و از هر چهار طلبه مازندرانی سه نفر در جبهه حضور داشته است.

فرمانده گردان ویژه فاتحین لشکر ویژه 25 کربلا با عنوان اینکه اولین شهید مفقودالاثر کشور مربوط به مازندران است، افزود: در بین فرماندهان، افرادی نظیر شهید طوسی، بصیر، کمیل و غیره حضور داشتند و برخی ازخانواده ها چند شهید تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه بیشترین خانواده های دارای سه شهید بالاتر در استان مازندران وجود دارند، گفت: اولین شهید مدافع حرم کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران بیشترین شهدای روحانی را تقدیم کرده است

مازندران بیشترین شهدای روحانی را تقدیم کرده است