مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:572022-05-24سياسي

پوشش 52 هزار نفر در صندوق بیمه روستایی و عشایری اردبیل


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: 52 هزار نفر جدید به تعداد بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، - روستاییان و عشایر استان اردبیل افزوده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس علوی عصر سه شنبه در گرامیداشت هفدهمین سالگرد تأسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در جمع خبرنگاران در اردبیل با تبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، تقارن این روز را با سالگرد تأسیس این صندوق گرامی داشت و اظهار کرد: صندوق بر اساس اصل 29 قانون اساسی شکل گرفته و هدف آن پوشش جامعه پرتلاش روستایی و عشایری در قالب مشاغل کشاورزی است تا پشتیبانی های لازم از این اقشار انجام شود.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین سرشماری انجام شده در کشور در سال 95، جامعه هدف صندوق در استان اردبیل 181 هزار نفر است که تاکنون 67 هزار نفر از این جمعیت تحت پوشش صندوق قرار گرفتند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: تا آخر امسال 52 هزار نفر به این مجموعه تحت پوشش افزوده می شود تا ما بتوانیم 10 درصد جمعیت استان را تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ببریم.

علوی ضریب پوشش بیمه ای اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را 10 درصد اعلام کرد و افزود: بازه زمانی پوشش بیمه ای این اقشار در سنین 18 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 52 هزار نفر در صندوق بیمه روستایی و عشایری اردبیل

پوشش 52 هزار نفر در صندوق بیمه روستایی و عشایری اردبیل