مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:522022-05-24بين الملل

شبه نظامیان وابسته به آمریکا شماری از جوانان الرقه را ربودند


شبه نظامیان وابسته به آمریکا با یورش گسترده به شهر الرقه در شرق سوریه شماری از جوانان را برای پیوستن به صفوف نیروهایشان در جنگ ربودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  شبه نظامیان کُرد عضو گروه موسوم نیروهای دموکراتیک سوریه(قسد) صبح امروز شماری از جوانان شهر الرقه را ربودند تا آنها را به پیوستن به صفوف خود برای جنگ وادار کنند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) به نقل از منابع محلی در شرق سوریه اعلام کرد، باندهایی مسلح وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه صبح امروز حمله گسترده ای را به شهر الرقه آغاز کردند و با ایجاد پست های ایست و بازرسی شماری از جوانان آنجا را از خانه هایشان یا از داخل وسایل نقلیه ربوده و به پادگان های سرباز گیری اجباری منتقل کردند تا به صفوف این نیروها در جنگ ملحق شوند.

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه دیروز دوشنبه اعلام کرد که ارتش ترکیه تصمیم دارد یک عملیات نظامی مبارزه با تروریسم را در مرزهای خود به اجرا گذارد.

وی افزود: ما اقدامات جدید برای تکمیل منطقه امن در عمق 30 کیلومتری شمال سوریه خواهیم داشت و اولویت در عملیات نظامی برای مناطقی است که از آنجا به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه حمله می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبه نظامیان وابسته به آمریکا شماری از جوانان الرقه را ربودند

شبه نظامیان وابسته به آمریکا شماری از جوانان الرقه را ربودند