مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-24اقتصادي

پرونده های تخلف میلیاردی در فارس؛ از خودرو تا مواد غذایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان فارس گفت: بر اساس بازرسی های انجام شده سازمان صمت استان و گشت مشترک با نمایندگان نیروی انتظامی از یک واحد انبار لوازم یدکی مقادیر قابل توجهی انواع بوش طبق و کمک  فنر و.

که اقلام مشمول ثبت در سامانه جامع تجارت می باشند در این انبار موجود بود.

همچنین طی بازرسی های بازرسان صمت فارس و  بسیج اصناف از یک انبار مواد غذایی نیز مشاهده گردید که مقادیر قابل توجهی انواع رب گوجه فرنگی، پودر ماشینی و سویا در انبار موجود بود و تخلف یک واحد شرکت پخش توزیع کننده انواع اقلام شوینده و بهداشتی به ارزش بیش از14 میلیارد ریال محرز شد.

مهدی حسنی افزود:  نسبت به بررسی های انجام شده و استعلامات مشخص گردید که کالاهای دپو شده در انبارهای فوق، در سامانه جامع انبارها ثبت نگردیده و هیچگونه مشخصه ثبتی در خصوص ثبت انبار توسط صاحبان کالا وجود نداشت.

 حسنی اضافه کرد: همچنین نظر به اینکه کالاهای موصوف مشمول کالاهای هدف در طرح مبارزه با احتکار و اختفا قرار دارد و مستند به دستورالعمل های واصله از وزارت خانه بر اساس بند 2 و همچنین ماده 60 قانون نظام صنفی تخلف احتکار ایشان محرز و پرونده تخلف احتکار به ارزش یک میلیارد و پانصد و نود و پنج میلیون و هشتصد هزار ریال  و  تخلف انبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های تخلف میلیاردی در فارس؛ از خودرو تا مواد غذایی

پرونده های تخلف میلیاردی در فارس؛ از خودرو تا مواد غذایی