مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-24سياسي

جشن زیر سایه خورشید در قزوین برگزار می شود


مسئول ستاد جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید استان قزوین از برپایی جشن های زیرسایه خورشید برای نهمین سال متوالی در قزوین خبر داد.

- با اشاره به برگزاری جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در استان قزوین اظهار کرد: امسال پانزدهمین سال برگزاری در سراسر کشور ایران اسلامی و نهمین سال متوالی جشن های مردمی زیر سایه خورشید در استان قزوین است.

وی افزود: همه در این ایام در انتظار خادمان امام رئوف به عنوان سفیران امام رضا (ع) هستند چرا که جشن های مردمی زیر سایه خورشید در این سال ها سنگ بنای مفهوم و حقیقتی به نام زیارت از راه دور و اتصال قلوب دلدادگان و عاشقان حضرت رضا (ع) به امام را از فرسنگ ها دورتر از مرقد شریف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را نهادینه کرده است.

کرمی با بیان اینکه بیش از پنج ماه از هماهنگی های این جشن های مردمی در استان می گذرد، گفت: والاترین رسالت کاروان های زیر سایه خورشید حضور در دورترین نقاط از مراکز استان ها و روستاهای صعب العبوری که مردم آن مناطق امکان سفر به مشهد و زیارت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را ندارند است.

وی در پایان از راه اندازی فراخوان ملی ایده نیز خبر داد و تاکید کرد: پویش هر چه دارم از تو دارم از دیگر برنامه های این دهه در استان قزوین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن زیر سایه خورشید در قزوین برگزار می شود

جشن زیر سایه خورشید در قزوین برگزار می شود