مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-24بين الملل

سخنگوی کرملین: مسکو اقدامی برای پیوستن اوستیای جنوبی به روسیه انجام نداده است


سخنگوی کرملین امروز (سه شنبه) گفت مسکو هیچ برنامه یا اقدامی برای پیوستن جمهوری خودخوانده اوستیای جنوبی به روسیه اتخاذ نکرده و افزود که از دعوت شدن یا نشدن مسکو به اجلاس جهانی غذا اطلاعی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت، مسکو برای پیوستن اوستیای جنوبی به روسیه هیچ اقدامی انجام نداده و برنامه ای هم در این زمینه ندارد.

در اوایل ماه جاری میلادی رییس سابق اوستیای جنوبی اعلام کرد که یک همه پرسی برای پیوستن این جمهوری خودخوانده به روسیه در 17 ژوییه برگزار می شود.

پسکوف به خبرنگاران گفت: قبلا هم گفته ام و یک بار دیگر تکرار می کنم که در این مورد هیچ اقدامی از سمت روسیه صورت نگرفته و هیچ برنامه ای طرح ریزی نشده است.

او همچنین اعلام کرد که نمی داند آیا روسیه به اجلاس جهانی غذا به میزبانی اتحادیه اروپا و یونان در ماه ژوئن دعوت شده یا نه، اما باور دارد که این مسئله باید به صورت گسترده مورد بحث قرار بگیرد.

پسکوف گفت: من آگاه نیستم که آیا (به این اجلاس) دعوت شده ایم یا نه و روسیه در بازار جهانی غلات و بازار غذا یک بازیگر بزرگ بوده و تامین کننده چندین کشور است.

می دانیم که در حال حاضر به دلیل محدودیت های غیرقانونی که کشورهای غربی و غیر غربی این روزها علیه روسیه و تامین کنندگان روس وضع کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کرملین: مسکو اقدامی برای پیوستن اوستیای جنوبی به روسیه انجام نداده است

سخنگوی کرملین: مسکو اقدامی برای پیوستن اوستیای جنوبی به روسیه انجام نداده است