مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-24سياسي

پیام فتح خرمشهر تبعیت از ولایت بود/ ولایت مداری مردم پل دختر ثابت شده است


پیام اصلی فتح خرمشهر ایستادگی و مقاومت تا پیروزی بر کفر، استکبار و متجاوز و به معنی واقعی کلمه تبعیت محض از امر ولایت فقیه است.

- حجت الاسلام والمسلمین سید نواب موسوی روز سه شنبه در مراسم سالروز فتح خرمشهر در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر پل دختر اظهار کرد: بر اساس آیات الهی، همواره طواغیت و کفر در مقابل ولایت الهی و حاکمیت الله، قصد سنگ اندازی جلوی پای مومنان و مانع پیشرفت آنها به سمت خدا داشته و دارند و همین امر در طول تاریخ در عاملیت سقوط و فراز و نشیب ادیان توحیدی و نقش داشته است.

وی سستی، بی تفاوتی و دنیازدگی جامعه را در طول تاریخ، عامل ایجاد تزلزل ادیان الهی دانست و افزود: مهم ترین درسی که از شهدا، بزرگان و علمای اسلام می توانیم بگیریم، بی تفاوت نبودن آنها نسبت به ارزش های اسلامی و حوادثی است که در دنیا اتفاق افتاده است.

  استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدا در هر شرایطی به خاطر حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، از خانواده و عزیزان خود گذشتند و دفاع از انقلاب را ترجیح دادند.

وی افزود: شهدا می دانستند این انقلاب ودیعه الهی و یادگار امیرالمومنین (ع)، برای جامعه شیعه است که به سختی و با جان فشانی های زیادی به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فتح خرمشهر تبعیت از ولایت بود/ ولایت مداری مردم پل دختر ثابت شده است

پیام فتح خرمشهر تبعیت از ولایت بود/ ولایت مداری مردم پل دختر ثابت شده است