مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-24سياسي

رمز پیروزی های نظام جمهوری اسلامی مرهون ولایتمداری و انسجام نیروهای مسلح است


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رمز همه پیروزی های نظام جمهوری اسلامی ایران را وحدت کلمه، ولایتمداری و انسجام در نیروهای مسلح دانست و افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی، اظهار داشت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سال 1361 به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی بر تارک نظام جمهوری اسلامی ایران می درخشد.

وی با اشاره به پیروزی های غرورآفرین رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر به عنوان الگو برای پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه یاد می کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به بحران های جمهوری اسلامی ایران در سال 60، تصریح کرد: در روز 20 خرداد سال 60 امام خمینی (ره)، بنی صدر را از فرماندهی کل قوا عزل کردند و در اول تیر همان سال بنی صدر نیز از مقام ریاست جمهوری عزل شد که در پی آن حوادث تلخی را در کشور شاهد بودیم.

نوفرستی یادآور شد: شهادت مظلومانه شهید چمران، حادثه ترور مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تهران، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب، شهادت ائمه جمعه و سرداران جبهه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز پیروزی های نظام جمهوری اسلامی مرهون ولایتمداری و انسجام نیروهای مسلح است

رمز پیروزی های نظام جمهوری اسلامی مرهون ولایتمداری و انسجام نیروهای مسلح است