مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:172022-05-24اقتصادي

انعقاد قرارداد صنعتی 128 میلیارد ریالی در دانشگاه سمنان


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از انعقاد قرارداد 128 میلیارد ریالی این دانشگاه با بخش صنعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، سیف الله سعدالدین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از انعقاد قرارداد 128 میلیارد ریالی دانشگاه سمنان با صنعت خبر داد و اظهار کرد: این قرارداد صنعتی توسط پژوهشگران این دانشگاه، برای طراحی و ساخت تعدادی از ماشین آلات صنعتی با حدود 18 هزار قطعه منعقد شده است.

وی انجام موفقیت آمیز این پروژه ها را باعث تعامل هر چه بیشتر با صنایع و افزایش اثرگذاری دانشگاه در جامعه و صنعت دانست و بیان کرد: با توجه به توانمندی های بالای اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان، این دانشگاه آمادگی دارد برای رفع مشکلات موجود در سطوح منطقه ای، ملی و بین المللی به ایفای نقش شایسته خود بپردازد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان افزود: قراردادهای منعقد شده دانشگاه سمنان در راستای تقویت ارتباط دانشگاه، صنعت و جامعه  در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

سعدالدین خاطرنشان کرد: امیدواریم اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان در راستای طرح تحول همکاری های دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی و فناوری با جامعه و صنعت، مشارکت حداکثری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد صنعتی 128 میلیارد ریالی در دانشگاه سمنان

انعقاد قرارداد صنعتی 128 میلیارد ریالی در دانشگاه سمنان