مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-24سياسي

پروژه سامانه جامع تجارت بازطراحی می شود


با بررسی های کارشناسی، مقرر شد پیمانکار جدیدی پروژه سامانه جامع تجارت را بازطراحی کرده و آن را ظرف مدت کوتاهی آماده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس درباره جلسه این کمیسیون که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و نمایندگان وزارت صمت در مورد آخرین وضعیت راه اندازی سامانه تجارت و اتصال گمرک به این سامانه برگزار شد، اظهار داشت: از آنجایی که از زمان بندی های اعلام شده توسط دستگاه ها بنا به دلایل مختلف عقب هستیم و هنوز با وجود تاکیدات مکتوب مقام معظم رهبری و اهمیت بالای راه اندازی این سامانه در بحث مبارزه با فساد و شفافیت آنچه باید اتفاق بیفتد رخ نداده، کمیسیون به موضوع طرز کار دستگاه ها طی جلسات مختلف ورود کرده است.

وی افزود: بر اساس گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی پیمانکار فعلی این سامانه به دلیل ضعف حقوقی موجود در قرارداد فی مابین نهاد حاکمیتی این شرکت که در گذشته منعقد شده از عمل به تعهدات خود تاکنون استنکاف کرده و در مقاطعی موانع امنیتی را بر سر راه این سامانه ایجاد کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تصریح کرد: بر اساس بررسی های معماری شبکه و نرم افزار این سامانه نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و امکان به روز رسانی سریع بر اساس قوانین و آیین نامه های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه سامانه جامع تجارت بازطراحی می شود

پروژه سامانه جامع تجارت بازطراحی می شود