مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-24ورزشي

حضور تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها با ترکیبی جوان و سرمربی ایرانی


چهارمین دوره لیگ ملت ها از 18 خردادماه جاری آغاز می شود که تیم ملی ایران با هدایت یک سرمربی وطنی و ترکیبی از بازیکنان جوان در این دوره حضور خواهد داشت.

- ، رقابت های لیگ ملت های والیبال در حالی از 18 خردادماه آغاز می شود که تیم ملی والیبال ایران به همراه برزیل، لهستان، فرانسه، آمریکا، اسلوونی، صربستان، آرژانتین، ایتالیا، کانادا، ژاپن، چین، آلمان، هلند، بلغارستان و استرالیا در این دوره از بازی ها حضور دارند.

اولین تجربه با مربی داخلی برای کمترین انتظار تیم ملی والیبال ایران تجربه حضور در سه دوره قبلی این بازی ها را در حالی در اختیار دارد که به ترتیب ایگور کولاکوویچ (2018 و 2019) و ولادیمیر آلکنو (2021) هدایت آن را بر عهده داشتند.

در رقابت های سال 2022 فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفت با بهروز عطایی در این بازی ها شرکت کند.

اولین تجربه ایران با مربی وطنی با حضور بازیکنان جوان و آینده دار همراه شده است تا کمتر انتظاری برای نتیجه گیری از این تیم برود.

بهروز عطایی در حالی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد که کادر فنی اش را: امیر خوش خبر (سرپرست)، علیرضا طلوع کیان (دستیار اول)، توماس توتولو و عظیم جزیده (دستیار دوم)، رضا قلی پور (فیزیوتراپ)، یاناس وویچک مارک (مربی بدنساز)، حسین خوریانی و امین علی اکبری (آنالیزور) تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها با ترکیبی جوان و سرمربی ایرانی

حضور تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها با ترکیبی جوان و سرمربی ایرانی