مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-24سياسي

رمز فتح خرمشهر وحدت و اراده ملت بود


جانشین سپاه بیت المقدس کردستان گفت: : رمز پیروزی خرمشهر، وحدت و اراده ملت بود زیرا از تمام قشرها برای آزادسازی خونین شهر، بسیج شده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، سردار علیرضا مدنی ظهر امروز در یادواره شهیدان شهیدزاده در سقز با بیان اینکه به فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد: برگزاری کنگره و یادواره های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

جانشین سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: شهرستان سقز برای حفظ کیان اسلامی 611 شهید گرانقدر و 2 هزار جانباز و آزاده سرفراز تقدیم انقلاب کرده است که این نشان از وطن پرستی این مردم غیور است.

سردار مدنی افزود: دشمن از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در صدد تجزیه ایران و شکست دادن انقلاب اسلامی بود که این فتنه آنان تا به امروز با اتحاد و همدلی مردم خنثی شده و نتیجه ای هم نخواهند برد.

وی اضافه کرد: در دفاع مقدس هم توطئه های فراوانی بر ضد این انقلاب نوپا طراحی و اجرا شد و با وجود اینکه تجهیزاتی در اختیار نیروهای ملت نبود دشمن را شکستند و با فضل الهی امروز کشور ما از هر لحاظ تواناست و همین موجب شکست دشمن شده است.

 وی ادامه داد: به غیر از ایران اسلامی هیچ کشوری در جهان نتوانسته به آمریکایی ها و انگلیسی ها حمله کند و از آنان اسیر بگیرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز فتح خرمشهر وحدت و اراده ملت بود

رمز فتح خرمشهر وحدت و اراده ملت بود