مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-24اقتصادي

اتمام حجت جذب اسناد خزانه در کهگیلویه و بویراحمد/عملکرد 100 درصدی تنها از یک دستگاه!


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد 30 خرداد را آخرین زمان برای جذب اعتبارات اسناد خزانه دانست و گفت:در پایان این روز اعتبارات جابه جا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی زاده در نشست جذب اعتبارات اسناد خزانه با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: یکی از دلایلی که اعتبارات استان در سال 1400 افزایش داشت جذب 100 درصدی اعتبارات 99 بود که مسئولان کشوری را قانع کرد اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد را افزایش دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به 700 میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه و نقد دستگاه ها گفت: سال مالی تیرماه به پایان می رسد اما تنها 52 درصد اعتبارات اسناد خزانه جذب شده که ادامه این روند  کاهش اعتبارات استان در 1401 را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اگر یک ریال از اعتبارات اسناد خزانه برگشت بخورد هیچ حرفی در کشور برای گفتن نداریم، بیان کرد: برگشت اعتبارات به ضرر به مردم است همه داد می زنیم که کهگیلویه و بویراحمد توسعه نیافته نیازمند اعتبار است، حالا که اعتبار وجود دارد چرا جذب نمی کنید؟ حاجی زاده با بیان اینکه جدای از اعتبارات سفر رییس جمهور، اعتبارات استان 300 درصد افزایش داشته گفت: با این شرایط مشکل استان اعتبارات نیست بلک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت جذب اسناد خزانه در کهگیلویه و بویراحمد/عملکرد 100 درصدی تنها از یک دستگاه!

اتمام حجت جذب اسناد خزانه در کهگیلویه و بویراحمد/عملکرد 100 درصدی تنها از یک دستگاه!