مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-24سياسي

ایثارگری مردم و جوانان محصور در دوران دفاع مقدس نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: آنچه از دفاع مقدس روایت می شود نباید به گونه ای باشد که رزمندگان اسلام را شخصیت های دست نیافتنی و محصور در همان بعد زمانی بدانیم چرا که دفاع مقدس و حضور مردم و غیرت و ایثار جوانان محصور در آن دوران نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در سی و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس اظهار کرد: آنچه از دفاع مقدس روایت می شود نباید به گونه ای باشد که رزمندگان اسلام را شخصیت های دست نیافتنی و محصور در همان بعد زمانی بدانیم چرا که دفاع مقدس و حضور مردم و غیرت و ایثار جوانان محصور در آن دوران نیست.

وی افزود: امروز مدافعان حرم، امنیت و سلامت نشان دادند درب باغ شهادت باز است و روحیه ایثارگری وجود دارد؛ همه جوان ها می توانند همچون شهیدان همت و خرازی باشند و در دفاع از اسلام و انقلاب پای کار باشند.

جان نثاری با بیان اینکه سوم خرداد در اوج ناامیدی خلق شد، گفت: هنوز آرایش نظامی کشور به خوبی شکل نگرفته بود و وضعیت اقتصادی مناسب نبود و دشمن در حال رجز خوانی بود اما رزمندگان ایستادند و خرمشهر آزاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگری مردم و جوانان محصور در دوران دفاع مقدس نیست

ایثارگری مردم و جوانان محصور در دوران دفاع مقدس نیست