مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-24سياسي

دشمنان در مقابله با ایران اسلامی امید مردم را هدف قرار داده اند


جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: دشمنان در مقابله با ایران اسلامی، جوانان و امید مردم را هدف قرار داده اند.

- ، سردار قربان محمد ولی زاده صبح سه شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی پاکدشت که در محل فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه روزهای دفاع مقدس به یاد آورنده پایداری ها و پایمردی ها و استقامت مردم است اظهار داشت: در آن روزها بود که صدام با خیالی خوش می خواست به دروازه های تهران برسد اما دیدیم که چگونه خواب خوششان آشفته شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با بیان اینکه دشمن پس از انقلاب همواره با ترور به دنبال فتنه در نظام بوده است گفت: دشمنان در مقابله با ایران اسلامی، جوانان و امید مردم را هدف قرار داده اند.

وی افزود: امام راحل در اولین لحظات آزادسازی خرمشهر فرمودند که خرمشهر را خدا آغاز کرد بیان داشت: این همان موضوعی است که این اراده و خواست خداوند متعال است که در رزمندگان تجلی پیدا کرده و پیروزی را نصیب ایران اسلامی می کند.

ولی زاده عنوان داشت: دشمنان نظام امروز تلاش دارند تا در مقابله با ایران اسلامی، قلوب و اذهان جوانان و مردم را هدف قرار داده و با کوچک شمردن دستاوردهای نظام و بزرگ کردن معایب اندک کشور، مردم و جوانان را از آینده نظام مأیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در مقابله با ایران اسلامی امید مردم را هدف قرار داده اند

دشمنان در مقابله با ایران اسلامی امید مردم را هدف قرار داده اند