مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-24سياسي

سردار حسن زاده: ایستادگی در مقابل دشمنان، نتیجه آزادی خرمشهر را رقم می زند


به گزلرش خبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر قهرمان که به همت شهرداری و سازمان بسیج شهرداری تهران در استادیوم شهید شیرودی برگزار شد.

با اشاره به عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: مقاومت 35 روزه مردم خرمشهر، امروز مبنا و فرهنگ مقاومت و پایداری جبهه مقاومت در مقابله با استکبار و رژیم صهیونسیتی شده است و محمد جهان آرا و یارانش با تکیه بر مساجد خرمشهر بویژه مسجد جامع خرمشهر مقاومت کردند.

وی گفت: رژیم بعث عراق سه روز را  برای تصرف کل خوزستان و اهواز  تعیین کرده بود، اما 35 روز تلاش کرد که خرمشهر را به تصرف خود در بیاورد و مردم خرمشهر با کمترین سلاح و مهمات و کمترین پشتیبانی ها ایستادگی و مقاومت کردند و اجازه ورود دشمنان به خاک میهن را ندادند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان آن که ما باید قدر مردم و این حماسه بزرگ و انقلابی را بدانیم تصریح کرد: اگر مقاومت مردم خرمشهر را با سایر کشورها مقایسه کنیم، شاهد آن خواهیم بود که قبل از آن که دشمنان به شهرها وارد شوند، شهرها خالی از سکنه می شود، اما در خرمشهر و سوسنگرد و جاهای دیگر، مردم و نوجوان های ما با کمترین امکانات ایستادند و خرمشهر را آزاد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: ایستادگی در مقابل دشمنان، نتیجه آزادی خرمشهر را رقم می زند

سردار حسن زاده: ایستادگی در مقابل دشمنان، نتیجه آزادی خرمشهر را رقم می زند