مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-24سياسي

سردار حسن زاده: ایستادگی در مقابل دشمنان، نتیجه آزادی خرمشهر را رقم می زند


فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: نزدیک 43 سال دشمنان ما همه تلاششان را در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی به کار گرفتند اما همه این تلاش های آنان شکست خورده است ، - به گزلرش خبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر قهرمان که به همت شهرداری و سازمان بسیج شهرداری تهران در استادیوم شهید شیرودی برگزار شد.

با اشاره به عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: مقاومت 35 روزه مردم خرمشهر، امروز مبنا و فرهنگ مقاومت و پایداری جبهه مقاومت در مقابله با استکبار و رژیم صهیونسیتی شده است و محمد جهان آرا و یارانش با تکیه بر مساجد خرمشهر بویژه مسجد جامع خرمشهر مقاومت کردند.

وی گفت: رژیم بعث عراق سه روز را  برای تصرف کل خوزستان و اهواز  تعیین کرده بود، اما 35 روز تلاش کرد که خرمشهر را به تصرف خود در بیاورد و مردم خرمشهر با کمترین سلاح و مهمات و کمترین پشتیبانی ها ایستادگی و مقاومت کردند و اجازه ورود دشمنان به خاک میهن را ندادند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان آن که ما باید قدر مردم و این حماسه بزرگ و انقلابی را بدانیم تصریح کرد: اگر مقاومت مردم خرمشهر را با سایر کشورها مقایسه کنیم، شاهد آن خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: ایستادگی در مقابل دشمنان، نتیجه آزادی خرمشهر را رقم می زند

سردار حسن زاده: ایستادگی در مقابل دشمنان، نتیجه آزادی خرمشهر را رقم می زند