مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-24بين الملل

عضویت سوئد و فنلاند در ناتو تهدید مستقیم روسیه است


دبیر شورای امنیت روسیه با اشاره به اینکه بخشی از حاکمیت کشورهای ناتو در اختیار آمریکا است، گفت که گسترش بیشتر ناتو و نزدیک شدن آن به مرزهای روسیه، - به نقل ازریانووستی، نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد که روسیه مسئله گسترش زیرساخت های نظامی ناتو به فنلاند و سوئد را به عنوان تهدیدی مستقیم تلقی می کند و مجبور است به این تهدید پاسخ دهد.

وی در مصاحبه ای با یک روزنامه روسی در این باره گفت: ناتو یک ائتلاف نظامی دفاعی نیست، بلکه یک بلوک نظامی تهاجمی و متجاوز است که ورود به آن مستلزم انتقال خودکار بخش قابل توجهی از حاکمیت کشور عضو شده به واشنگتن است.

روسیه مسئله گسترش زیرساخت های نظامی این ائتلاف در قلمرو فنلاند و سوئد را به عنوان یک تهدید مستقیم برای امنیت خود تلقی می کند و موظف به پاسخگویی خواهد بود.

پاتروشف همچنین با اشاره به اینکه روسیه در عملیات نظامی خود دراوکراین محدودیت زمانی ندارد، گفت: ما برای عملیات خود در اوکراین ضرب الاجلی نداریم.

نازیسم یا باید به طور صد در صد ریشه کن شود وگرنه تا چند سال دیگر به شکلی زشت تر سر بر خواهد آورد.

وی ادامه داد: احتمالا تا زمانی که اراذل و اوباش وحشی اوکراینی به خیابان های پایتخت های کشورهای غربی وارد نشوند، رهبرهای این کشورها عینک خوشبینی خود را از چشمانشان برنخواهند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت سوئد و فنلاند در ناتو تهدید مستقیم روسیه است

عضویت سوئد و فنلاند در ناتو تهدید مستقیم روسیه است