مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:272022-05-24سياسي

وضعیت نامطلوب سرانه فضای سبز اردبیل/ برای بهبود شرایط اقتصادی استان تلاش می کنیم


وضعیت فضای سبز شهر اردبیل به هیچ وجه قابل قبول نیست که باید شورای شهر و شهرداری، سرانه فضای سبز را افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در آیین افتتاح پل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: وضعیت فضای سبز شهر اردبیل به هیچ وجه قابل قبول نیست که باید شورای شهر و شهرداری در این بحث ورود جدی داشته باشند و با برنامه ریزی منسجم، سرانه فضای سبز را توسعه دهند.

  وی با بیان اینکه شهرداری باید در راستای توسعه و زیباسازی شهر اردبیل اقدامات اساسی انجام دهد، افزود: ساماندهی ورودی های شهر اردبیل، سال ها است که مردم اردبیل را ناراحت کرده و در این خصوص، شهرداری فعلی طبق برنامه ریزی باید با قدرت جهت ساماندهی ورودی های شهر پیش برود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ترافیک در اردبیل مسئله جدی است که اگر مدیریت نشود در آینده می تواند به یک معضل تبدیل شود و زندگی مردم را مختل کند.

عاملی با اشاره به برنامه ریزی ها در سطح استان اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که مشکلات، به خصوص در حوزه اقتصاد با برنامه ریزی های مناسب حل شود، چراکه به لحاظ اقتصادی، شرایط استان اردبیل مناسب نیست.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا زیرساخت های اقتصادی را آماده کنیم که در این راستا پروژه هایی در اولویت است که در حل مشکلات اقتصاد و درآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامطلوب سرانه فضای سبز اردبیل/ برای بهبود شرایط اقتصادی استان تلاش می کنیم

وضعیت نامطلوب سرانه فضای سبز اردبیل/ برای بهبود شرایط اقتصادی استان تلاش می کنیم