مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-24اقتصادي

کشتی سازی هرمزگان در آستانه تحول/ خیز هرمزگان بر ای کسب رتبه نخست صنعت فولاد کشور


استاندار هرمزگان با اعلام حمایت قاطع از صنعت کشتی سازی این استان گفت: تحول در صنعت کشتی سازی با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز در آیین تحویل شناور تخصصی پشتیبان صیادی(پارس صدف) اظهار داشت: صنعت کشتی سازی از مهمترین صنایع هرمزگان است.

وی افزود: کشتی سازی با اقتصاد دریا در استان هرمزگان شناخته شده و از دیرباز چنین بوده لذا توسعه استان در محوریت دریا است.

  استاندار هرمزگان تصریح کرد: ما در این استان حضور داریم تا قدم های لازم برای رونق واقعی این صنایع را برداریم، رونق تولید و فعالیت مستمر صنعت کشتی سازی یکی از اصلی ترین نقش های ما در استان است.

دوستی با اشاره به عقب ماندگی صنعت کشتی سازی هرمزگان گفت: متاسفانه در سال های گذشته کشتی سازی رونق خوبی نداشته و در رقابت با سایر کشورها مانند کره جنوبی عقب افتاده بود اما امروز شاهد شکوفایی این صنعت مهم هستیم.

وی حمایت از صنعت کشتی سازی را یک اولویت مهم در دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: کشتی سازی در هرجای دنیا نیاز به حمایت دارد و ما از این مجموعه با تمام توان حمایت خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه خوشه های صنعتی مختلفی در استان وجود دارد که یکی از آن کشتی سازی است، گفت: بر این باور هستیم که باید مدیریت صحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی سازی هرمزگان در آستانه تحول/ خیز هرمزگان بر ای کسب رتبه نخست صنعت فولاد کشور

کشتی سازی هرمزگان در آستانه تحول/ خیز هرمزگان بر ای کسب رتبه نخست صنعت فولاد کشور