مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-24سياسي

اجتماع نسل امام زمانی ها در بندر دیر/ سرود «سلام فرمانده» اجرا شد


همزمان با سالروز فتح خرمشهر بیش از هزار کودک و نوجوان دیری در قالب همایش نسل امام زمانی ها سرود «سلام فرمانده» را در این بندر اجرا کردند.

- ، با وجود گرمی هوای این روزهای بندر دیر کودکان و نوجوان از سراسر شهرستان خود را به محل اجرای همایش نسل امام زمانی ها رسانده بودند تا به همراه خانواده هایشان سرود سلام فرمانده را در کنار آب های نیلگون خلیج فارس اجرا کنند.

پسران با لباس های سفید منقش به تصویر شهدا و امام خامنه ای و با سربندهای سبز یا اباصالح المهدی (عج) و دختران هم با چادر مشکی و سربندهای قرمز رنگ لبیک یا صاحب الزمان در این اجتماع باشکوه علاوه بر ابراز ارادت به ساحت مقدس امام زمان (عج) و نایب ایشان مقام معظم رهبری ، برای سربازی حضرت مهدی (عج) اعلام آمادگی کردند.

علاوه بر اجرای سرود توسط کودکان و نوجوانان، در بخش آخر مراسم خانواده ها نیز در کنار فرزندان خود سرود سلام فرمانده را خواندند.

امام جمعه دیر در این مراسم گفت: متن سرود سلام فرمانده در واقع ابراز محبت و عشق و دلدادگی به امام زمان (عج) است و از طرفی هم اعلام آمادگی می کنیم که سرباز امام زمان (عج) باشیم.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: با فرماندهی رهبر عزیزمان مقام معظم رهبری به استقبال آقایمان امام زمان (عج) برویم و همگی سرباز ایشان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع نسل امام زمانی ها در بندر دیر/ سرود «سلام فرمانده» اجرا شد

اجتماع نسل امام زمانی ها در بندر دیر/ سرود «سلام فرمانده» اجرا شد