مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-24سياسي

امام جمعه اردبیل از مستند عبای خاکی شبکه قرآن تقدیر کرد


حجت الاسلام عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل در مراسم تجلیل از اساتید و قاریان قرآن کریم استان اردبیل از مستند عبای خاکی شبکه قرآن و معارف سیما ویژه روستای قرآنی اندبی - به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما حجت الاسلام سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل در مراسم تجلیل از اساتید و قاریان قرآن کریم استان اردبیل با حضور قرآنیان روستای قرآنی اندبیل از مستند عبای خاکی شبکه قرآن و معارف سیما ویژه روستای قرآنی اندبیل تقدیر نمود.

امام جمعه اردبیل در این مراسم گفت: انتخاب اندبیل به عنوان روستای قرآنی کشور مایه افتخار و سربلندی کشور و علی الخصوص استان اردبیل شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات قرآنی استان اضافه شد.

پخش برنامه عبای خاکی و مستند بسیار عالی روستای قرآنی اندبیل از شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه بسیار خوبی بود و در شناخت ظرفیت های قرآنی استان و اندبیل بسیار مؤثر بود و از همه عوامل و زحمتکشان قرآنی اندبیل قدردانی می کنم.

مستند تلویزیونی عبای خاکی کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی ابراهیم جاهد، هر روز ساعت 18/30 تلاش های مخلصانه مبلغان دینی در راه ترویج فرهنگ قرآن و عترت را در قالبی هنری و رسانه ای به تصویر می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل از مستند عبای خاکی شبکه قرآن تقدیر کرد

امام جمعه اردبیل از مستند عبای خاکی شبکه قرآن تقدیر کرد