مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:522022-05-24اقتصادي

آزمون استخدامی 4 شرکت پتروشیمی پارس جنوبی برگزار می شود


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی از برگزاری آزمون استخدامی شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی نفت، از جمله شرکت های پتروپالایش کنگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سخاوت اسدی امروز ظهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انسانی مورد نیاز این شرکت ها از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد پس از برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد طبق قانون کار مدت معین تامین می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی گفت: ظرفیت جذب در این آزمون استخدامی بیش از 200 نفر است که سهمیه جذب در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم به صورت صد درصد بومی استان بوشهر و در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت حداقل جذب 50 درصد نیروی بومی است.

وی افزود: تاریخ برگزاری این آزمون 20 خرداد امسال است و اداره اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس نظارت لازم برای جذب حداکثری نیروی بومی در آزمون استخدامی پتروشیمی را بر اساس ضوابط و مقررات انجام می دهد.

اسدی گفت: دفترچه آزمون در همین هفته منتشر می شود و نحوه ثبت نام این آزمون صرفا به صورت اینترنتی است که جزییات آن به اطلاع عموم می رسد؛ بنابراین کارجویان مراقب افراد سودجو به هنگام ثبت نام باشند و فریب آگهی های تقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی 4 شرکت پتروشیمی پارس جنوبی برگزار می شود

آزمون استخدامی 4 شرکت پتروشیمی پارس جنوبی برگزار می شود