مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-24سياسي

آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یک حماسه ملی است


فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل گفت: خرمشهر یادآور حماسه دفاع مقدسی بوده و آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یک حماسه ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر سه شنبه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح اردبیل به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سپاه استان اظهار کرد: خرمشهر یادآور حماسه دفاع مقدسی بوده و آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یک حماسه ملی است که وضعیت نوینی را در نظام جمهوری اسلامی و جنگ هشت ساله دفاع مقدس و تحولات خاورمیانه رقم زد.

وی شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا را یادآور شد و گفت: دفاع مقدس تنها جنگ تحمیل شده بر کشور ما طی 200 سال گذشته بود که دشمن نتوانست طی آن یک وجب از خاک ایران را اشغال کند و این در حالی است که از 200 سال گذشته تا کنون در هر جنگی که به کشورمان تحمیل شد، بخشی از خاک ایران به دست دشمنان افتاده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل بیان کرد: فتح خرمشهر به دلیل اهمیتی که در دفاع مقدس مردم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح این مرز و بوم دارد، نقطه عطف تاریخ معاصر ایران محسوب می شود.

سردار محمدی با تاکید بر اینکه اراذل و اوباش و تفاله های گروه های تروریستی وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی به سزای عمل جنایت کارانه خود خواهند رسید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یک حماسه ملی است

آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یک حماسه ملی است