مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-24سياسي

همراهی مردم می تواند کشور را از گره اقتصادی عبور دهد


همان طور که مردم با تلاش شبانه روزی توانستند خرمشهر را باز پس بگیرند با همراهی مردم می توانیم از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

- ، رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه مراسم گرامی داشت آزادسازی خرمشهر که صبح سه شنبه در میدان صبحگاه لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستاورد عملیات بیت المقدس از حیث ظاهری بازگشت خرمشهر به میهن بود اما مهم تر ازاین مسئله اراده مردم پس از مقاومت 34 روزه با جهان آرا در میان مردم شکل گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: تصمیم نظام جمهوری اسلامی و امام سبب خروج مدیریت جنگ از دست نا اهلان شد و مدیریت جنگ به دست فرزندان انقلاب افتاد و عملیات بزرگ آزادسازی خرمشهر با طرح ریزی شعیدان حسن باقری و صیاد شیرازی شکل گرفت.

وی افزود: دستاور دیگر این عملیات بیت المقدس به هم ریختن ذهن طراحان دشمن بود چنانچه آن ها بر این تصمیم بودند که ذهن ما را درگیر کنند اما زمانی که خرمشهر آزاد شد سگ زنجیره ای آمریکا در اسراییل عملیاتی را در جنوب لبنان آغاز کرد تا بتواند ذهن ما را در آن جبهه مشغول کند، آمریکایی ها تمام سرمایه های خود و کشورهای عربی را به پشتیبانی صدام برای مقابله با ایران به صف کردند و خود آمریکاها به صورت آشکار وارد جنگ شدند اما پیش از آنکه آنها ذهن ما را درگیر کنند ما ذهن آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم می تواند کشور را از گره اقتصادی عبور دهد

همراهی مردم می تواند کشور را از گره اقتصادی عبور دهد