مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-24سياسي

نخستین کنگره 582 شهید فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر برگزار شد


نخستین کنگره 582 شهید فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر همزمان با سوم خرداد، با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم در سالن لیان شهر بوشهر برگزار شد.

- خبرنگار مهر ، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آغاز برگزاری نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر با حضور معاون اقتصادی رییس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و قشرهای مختلف مردم با بیان اینکه شهدا با خداوند متعال معامله کردند اظهار داشت: شهدا با خداوند متعال معامله و تجارت کردند و به سعادت رسیدند.

علی موحدی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر افزود: امروز شاهد برگزاری کنگره 582 شهید فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر شامل 111 شهید فرهنگی و 471 شهید دانش آموز هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری 582 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی و 18 پیش کنگره در استان خبر داد و بیان کرد: این برنامه ها در مدارس و شهرهای مختلف استان بوشهر تحت عنوان لاله های روشن با محوریت شهدای فرهنگی و دانش آموز برگزار شد.

موحدی از معرفی شهید علیرضا ماهینی سردار جنگ های نامنظم و شهید حسین صافی به عنوان شهید شاخص فرهنگی و دانش آموز خبر داد و تصریح کرد: تمام برنامه های آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره 582 شهید فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر برگزار شد

نخستین کنگره 582 شهید فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر برگزار شد