مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-24اجتماعي

هوای همدان همچنان ناسالم است/ احتمال محدودیت های شدیدتر


مسئول کنترل آلودگی هوا در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه هوای همدان همچنان ناسالم است گفت: احتمال محدودیت های شدیدتر برای استان طی بعد از ظهر و فردا وجود دارد.

- مهدی خدابخشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه همچنان وضعیت هوای همدان ناسالم است اظهار کرد: آخرین میزان غلظت ذرات معلق ناشی از گرد و غبار در همدان که در ساعت 11:40 دقیقه امروز گرفته شد، 939 بود و این نشان می دهد باز هم شرایط حساس و بحرانی است.

وی با بیان اینکه امروز ساعت 14 جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا در اداره محیط زیست استان برگزار می شود تا نسبت به محدودیت های بعد از ظهر و فردا تصمیم گیری شود گفت: امکان دارد با کاهش نیافتن شدت گرد و غبار محدودیت های بیشتری در استان اعمال شود.

مسئول کنترل آلودگی هوا در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه وقتی استان های غربی نظیر کرمانشاه و ایلام با شدت گردو غبار مواجه می شوند معمولا چند ساعت بعد همدان نیز با شدت کمتری درگیر می شود و به همین خاطر تصمیماتی در این زمینه در استان گرفته می شود گفت: در کارگروهی که برگزار خواهد شد شدت غلظت آلودگی استان های غربی و مرزی سنجیده و براساس آن محدودیت هایی را برای همدان در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای همدان همچنان ناسالم است/ احتمال محدودیت های شدیدتر

هوای همدان همچنان ناسالم است/ احتمال محدودیت های شدیدتر