مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-24اقتصادي

پل «سردار سلیمانی» در اردبیل به بهره برداری رسید


همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، پل غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری ظهر امروز در آیین افتتاح پل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، پل غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی با هزینه کرد بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

  وی افزود: همچنین دوربرگردان میدان علی دایی (میدان ورزش سابق) نیز که پیش از این به صورت آزمایشی استفاده می شد از امروز به صورت رسمی در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت.

10 هکتار به فضای سبز شهر اردبیل اضافه می شود شهردار اردبیل با بیان اینکه 10 هکتار به فضای سبز شهر اردبیل اضافه می شود، تصریح کرد: کلنگ زنی پارک میراشرف به مساحت 6 هکتار و پارک خانواده واقع در مجتمع فرهنگی شورابیل به مساحت 4 هکتار نیز در دستور کار است.

صفری به افتتاح چندین طرح و پروژه مهم تا شهریورماه سال جاری در سطح شهر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می کنیم تا پل قدس، پل نیایش و کارخانه ساخت پازل و سنگ فرش را به طور کامل تا شهریورماه به افتتاح برسانیم.

وی بیان کرد: در بین تمامی استان ها، تنها اردبیل به سیستم کنترل ترافیک مجهز نیست که راه اندازی این سیستم نیز در اولویت شهرداری و شورای شهر اردبیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل «سردار سلیمانی» در اردبیل به بهره برداری رسید

پل «سردار سلیمانی» در اردبیل به بهره برداری رسید