مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-24اقتصادي

حرکت شرکت مس ایران در اتوبان دانش بنیان/تولید مس کاتد به 400 هزار تن می رسد


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه صرفا با توسعه سرمایه گذاری به توسعه نخواهیم رسید، گفت: با هوشمندسازی اتلاف پایین و بهره وری رشد می یابد و شرکت مس برای حرکت در اتوبان دانش بنیان و ارتباط با دانشگاه ها گام ها را محکم تر و قوی تر برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار داشت: اولین گام در شرکت ملی صنایع مس ایران توسعه است و منابع و ذخایر خوبی برای توسعه داریم.

وی عنوان کرد: تولید مس کاتد از 285 هزار تن به 400 هزار تن در برنامه شرکت مس بوده و برای اینکه به این میزان مس کاتد برسیم باید 600 هزار تن ظرفیت کنسانتره را بالا ببریم که در این راستا اولین کارخانه در سرچشمه رفسنجان کلید خورده و ظرف 36 ماه آینده بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: سرچشمه رفسنجان برای توسعه همه زیرساخت ها ازجمله آب، برق، ماده معدنی و سرمایه و از همه مهم تر نیروی متخصص، متعهد و پای کار را دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای خاتون آباد افزایش ظرفیت 120 هزار تنی به 200 هزار تن را در برنامه داریم و سه معدن درالو، دره زار و فلوتاسیون مس امسال افتتاح خواهد شد.

رستمی ادامه داد: برای معدن مس سونگون 400 هزار تن مس کاتد و دو مجتمع تعلیظ 300 هزار تنی در مجموع 600 هزار تن در برنامه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت شرکت مس ایران در اتوبان دانش بنیان/تولید مس کاتد به 400 هزار تن می رسد

حرکت شرکت مس ایران در اتوبان دانش بنیان/تولید مس کاتد به 400 هزار تن می رسد