مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-24سياسي

مشکلات اقتصادی با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها قابل حل است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مشکلات اقتصادی کشور با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه و هدفمند یارانه ها قابل حل است.

- ، آیت الله مصطفی علما صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت عملیات فتح خرمشهر که با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، فرمانده انتظامی، رییس بنیاد حفظ و آثار، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس استان در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای طرح های کارشناسی شده از جمله طرح مردمی سازی یارانه ها، مشکلات اقتصادی و غیر اقتصادی کشور رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرایی کردن طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه و هدفمندی یارانه ها یک اقدام شجاعانه رییس جمهور و لازم برای اقتصاد کشور بود، افزود: آیت الله رییسی فردی امین در عرصه خدمت صادقانه به مردم است که در این چهل سال امتحان خود را پس داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران هیچ دورانی مهمتر از هشت سال دفاع مقدس وجود ندارد، گفت: در سایه لطف خدا، اتحاد، همدلی و ولایت پذیری، ملت ایران تا به امروز از همه مشکلات و فراز و نشیب ها با سربلندی عبور کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها قابل حل است

مشکلات اقتصادی با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها قابل حل است