مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-24اقتصادي

تولید لارنگوسکوپ در اردبیل با هزینه کمتر نسبت به نمونه خارجی


مدیرعامل شرکت دانش بنیان شرکت بنیان مرصوص دامون گفت: خوشبختانه موفق به تولید دستگاه لارنگوسکوپ در شرکت دانش بنیان شده ایم به طوری که همه مراحل تولید این دستگاه با ارزش در کارگاه مستقر در شهرک صنعتی یک اردبیل انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پیش ازظهر امروز تور بازدید خبرنگاران از شرکت دانش بنیان بنیان مرصوص دامون مستقر در شهرک صنعتی یک اردبیل برگزار شد و اصحاب رسانه استان از نزدیک در جریان آخرین دست آوردها و اقدامات این شرکت قرار گرفتد.

دامون نوری حصار، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه لارنگوسکوپ وسیله ای است که جهت لوله گذاری داخل تراشه در بیماران نیازمند بیهوشی و یا نارسایی تنفسی به کار برده می شود و در عملیات احیای قلبی و تنفسی پیشرفته و نیز در اتاق های عمل و هنگام بیهوشی، استفاده از این وسیله پزشکی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: بخش های بیمارستانی و تیم های امداد و نجات و فوریت پزشکی ملزم به همراه داشتن این وسیله و آشنایی با روش به کارگیری آن هستند و پزشکان بیهوشی، تکنسین های هوشبری و فوریت های پزشکی و پرستاران بخش های اورژانس و ویژه اغلب در روند احیای قلبی ریوی و درمان بیمار به لارنگوسکوپ و لوله گذاری داخل تراشه اقدام می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لارنگوسکوپ در اردبیل با هزینه کمتر نسبت به نمونه خارجی

تولید لارنگوسکوپ در اردبیل با هزینه کمتر نسبت به نمونه خارجی