مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-24فرهنگي

انتصاب محمود فرهنگ به عنوان دبیر «تئاتر صاحبدلان»


با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی محمود فرهنگ دبیر دوازدهمین دوره «تئاتر صاحبدلان» در گستره بین المللی شد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمود فرهنگ را به عنوان دبیردوازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری به محمود فرهنگ آمده است: هنرمند گرامی جناب آقای محمود فرهنگ با سلام رویداد تئاتر صاحبدلان به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای نمایش دینی، محمل شریفی برای حمایت از تولید آثار نمایشی با مضامین بلند انسانی و ایمانی و صحنه ای روشن و پرامید برای خلق آثار تاثیرگذار با تکیه بر روزآمد ترین و خلاقانه ترین شیوه های نمایشی است.

این رویداد قابلیت آن را دارد تا با شناخت دقیق، نیازسنجی، آسیب شناسی و ترسیم چشم انداز منطقی و واقعی و برنامه ریزی کارشناسانه با بهره مندی هوشمندانه از تجربیات پیشین و رهنمودهای صاحبنطران به همایشی ماندگار و پویا تبدیل شود.

نظر به تخصص وتجربیات ارزشمند شما، به موجب این حکم به عنوان دبیر دوازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان در گستره بین المللی منصوب می شوید.

رویکرد بین المللی این دوره فرصت مغتنمی است تا بر پایه شناخت دقیق، نمونه های ارزشمند تولیدات نمایشی و تجربیات تئاتری سایر کشورها نیز در کنار آثار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب محمود فرهنگ به عنوان دبیر «تئاتر صاحبدلان»

انتصاب محمود فرهنگ به عنوان دبیر «تئاتر صاحبدلان»