مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-24سياسي

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب شد + سوابق


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «امیرعلی عموزاده» را به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیرعلی عموزاده را به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب کرد.

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به عموزاده آمده است: نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جناب عالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب می شوید.

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری شایسته از ظرفیت های فرهنگی آن استان و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارتخانه، به صورت خاص اهتمام جدی به عمل آورید.

امیرعلی عموزاده دانش آموخته رشته عرفان اسلامی و اندیشه امام خمینی(ره) در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و فارغ التحصیل دوره فیلمسازی از انجمن سینمای جوان ایران بوده و هم اکنون دانشجوی رشته عرفان اسلامی در اندیشه امام خمینی (ره) در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم (در حال تدوین رساله) است.

اهم سوابق و ی شامل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از سال 1387 الی 1392 ، مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان سمنان، رییس سازمان فرهنگی-ورزشی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب شد + سوابق

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب شد + سوابق