مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-24سياسي

مناطق محروم و حاشینه نشین ها در اولویت خدمات کمیته امداد هستند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مناطق محروم و حاشیه نشین این استان خصوصاً حاشیه نشین های شهر ایلام در اولویت کمیته امداد برای خدمت رسانی هستند.

- ، رضا طاهری ظهر سه شنبه در بازدید از دفتر تسهیل گری محلات سبزی آباد ، بان بور و کارخانه نمک شهر ایلام که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی انجام گرفت بیان کرد: کمیته امداد آمادگی دارد در راستای توانمندسازی مناطق محروم و حاشیه ای در زمینه های اشتغال، ازدواج، خدمات معیشتی و خدمات فرهنگی و اجتماعی در این مناطق خدمت رسانی ویژه داشته باشد.

وی افزود: کمیته امداد در راستای وظیفه ذاتی خود و طرح تحول اجتماع محور محلات محروم و حاشیه نشین، همه مددجویان این مناطق را مورد توجه ویژه قرار داده و آمادگی دارد با دیگر دستگاه های متولی در این زمینه همکاری داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: از آنجایی که دفاتر تسهیل گری استانداری در مناطق حاشیه نشین ایلام مستقر شده اند پیشنهاد می شود این دفاتر یک غربالگری کلی درباره نیازمندی های این مناطق به عمل آورده و بانک اطلاعاتی جامعی تهیه نماید.

طاهری ادامه داد: پیشنهاد می شود در این زمینه یک مرکز نیکوکاری با هدف مشارکت خیرین در محرومیت زدایی از این مناطق راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق محروم و حاشینه نشین ها در اولویت خدمات کمیته امداد هستند

مناطق محروم و حاشینه نشین ها در اولویت خدمات کمیته امداد هستند