مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-24سياسي

امروز فتح خرمشهر پیروزی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و رسانه است


فرمانده سپاه پیشوا با اشاره به اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش های اسلامی بود گفت: امروز فتح خرمشهر به معنی پیروزی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و رسانه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمانده معظم کل قوا و پاسداران و سربازان و بسیجیان و مسئولین و مردم عزیز شهرستان پیشوا تبریک عرض می کنم.

درویش متولی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: آزادی خرمشهر عزیز نتیجه توکل بر خداوند، توسل بر ائمه، ولایت پذیری و ایثار و اخلاص و از خودگذشتگی و شهادت طلبی سربازان اسلام بود که در دو جبهه مبارزه با شیطان درونی و شیطان بیرونی استکبار جهانی پیروز میدان شدند و معادلات جهانی را در هم ریختند.

فرمانده سپاه پیشوا بیان کرد: فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش های اسلامی بود حماسه فتح خرمشهر و عملیات الی بیت المقدس در این کشور خواهد ماند.

وی عنوان داشت: امروز فتح خرمشهر یعنی پیروزی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و رسانه ای و علمی و دیگر عرصه ها و همچنین راه اندازی جهاد تبیین و شکست جبهه تحریف و تحریم یعنی پیروزی در جنگ ترکیبی با دشمن و حرکت به سمت تمدن سازی نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) می باشد ان شاالله که در این راهی که قرار گرفته ایم ثابت قدم باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز فتح خرمشهر پیروزی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و رسانه است

امروز فتح خرمشهر پیروزی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و رسانه است