مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-24سياسي

حماسه آزادسازی خرمشهر یک معجزه الهی است


اگر به درستی به آزادسازی خرمشهر بنگریم متوجه می شویم که این اتفاق یک معجزه الهی بود که با رشادت و ایثار مردم و نیروهای مسلح رقم خورد.

- ، سردار عباسعلی محمدیان صبح سه شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک کرج برگزار شد، اظهار کرد: باید سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تمام مردم ایران تبریک گفت.

وی با بیان اینکه اگر به درستی به آزادسازی خرمشهر بنگریم متوجه می شویم که این اتفاق یک معجزه الهی بود که با رشادت و ایثار مردم و نیروهای مسلح رقم خورد، تصریح کرد: باید بدانیم که اگر امروز ایران اسلامی در منطقه ای بحران خیز امنیت دارد تنها به برکت خون شهدایی است که برای حفط ایران و اسلام جانفشانی کردند.

فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر منشأ تحول و نقطه عطف در هشت دفاع مقدس بود و از آن به بعد ایران در میدان دست برتر را داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم باید بار دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت بازگردیم، چراکه اگر می خواهیم امنیت کشور را تأمین کنیم نیاز به ایثار و از خود گذشتگی داریم.

سردار محمدیان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب در دست ما امانت است، گفت: برای حفظ و حراست از این دستاوردها باید حتی از جان خود نیز بگذریم و مانند شهدا ایثار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه آزادسازی خرمشهر یک معجزه الهی است

حماسه آزادسازی خرمشهر یک معجزه الهی است