مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:172022-05-24سياسي

وضع مدارس در حوزه آسیب های اجتماعی از دانشگاه ها هم بدتر است


مدیر کل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به آمارهای موجود در زمینه آسیب های اجتماعی، وضع مدارس از دانشگاه ها هم بدتر است.

- نخستین جلسه شورای سیاستگذاری اجرایی سند نظام جامع راهنمایی و مشاوره و کمیته ملی پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

علی باقرزاده معاون پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش در این نشست در خصوص برنامه تقسیم کار بین سازمانی و وظایف دستگاه ها گفت: نهادها وظایف مختلفی را بر عهده دارند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متعهد به تلفیق موضوعات اجتماعی و آسیب های اجتماعی در جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی کشور است و همچنین تولید محصولات فرهنگی، هنری و رسانه ای و به کارگیری فضاهای فرهنگی از جمله دیگر وظایف این وزارتخانه است.

باقرزاده افزود: وزارت علوم نیز متعهد شده است تا در زمینه آموزش و توانمندسازی والدین و کارکنان مدارس در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام نموده و به تولید راهنماها و منابع آموزشی استاندارد در این زمینه کمک کند.

همچنین ساخت و پخش زیرنویس ها و تیزرهای تلویزیونی، تولید ویژه برنامه های آموزشی و پخش تولیدات و خلاقیت های هنری دانش آموزان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هم از وظایف صدا و سیما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع مدارس در حوزه آسیب های اجتماعی از دانشگاه ها هم بدتر است

وضع مدارس در حوزه آسیب های اجتماعی از دانشگاه ها هم بدتر است