مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-24سياسي

آخرین جملات یک بسیجی در روز آزادسازی خرمشهر به محسن رضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر از روز دهم اردیبهشت ماه در سلسه گزارش هایی با عنوان روایت ظفر به تشریح حال و هوای آن روز های خرمشهر سال 1361 از زبان فرماندهان سپاه حاضر در میدان رزم با استفاده از اسناد موجود .

- محسن رضایی درباره سوم خرداد 61 می گوید: احمد آقا از بیت حضرت امام (ره) با من تماس گرفت و گفت: چکار کنیم؟ اعلام کنیم خرمشهر آزادشده است؟ گفتم: نه، صبر کنید خودم ببینم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر از روز دهم اردیبهشت ماه در سلسه گزارش هایی با عنوان روایت ظفر به تشریح حال و هوای آن روز های خرمشهر سال 1361 از زبان فرماندهان سپاه حاضر در میدان رزم با استفاده از اسناد موجود در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس پرداختیم.

بهره گیری از انگیزه های ریشه دار دینی و میهنی برای آزادسازی خرمشهر، طراحی مناسب و برنامه ریزی شده، انسجام ارتش و سپاه، سرعت عمل، راهکار عبور از رودخانه، گستردگی منطقه نبرد، تأثیرات منطقه ای و بازتاب جهانی، عواملی هستند که زوایای گوناگون عملیات بیت المقدس را نسبت به سایر نبرد های دوران هشت سال جنگ تحمیلی متمایز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جملات یک بسیجی در روز آزادسازی خرمشهر به محسن رضایی

آخرین جملات یک بسیجی در روز آزادسازی خرمشهر به محسن رضایی