مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-24سياسي

آلودگی هوا و تخلفات ساخت وساز نیازمند ورود دستگاه قضا است


برخی موضوعات مهم در کلان شهر تهران نظیر آلودگی هوا، تخلفات مربوط به ساخت وساز و صیانت از حریم شهری را نیازمند ورود و اِعمال اراده دستگاه قضایی می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در دیدار با رییس قوه قضاییه با اشاره به رویکرد جدید و اقدامات قاطعانه عدلیه در مقوله صیانت از حقوق عامه گفت: رویکرد جدید دستگاه قضا در مقوله صیانت از حقوق عامه، برای شهرداری تهران نویدبخش و به مثابه یک فرصت ویژه است.

وی ضمن تقدیر از ارائه تذکرات پیشگیرانه سازمان بازرسی کل کشور به شهرداری تهران، عنوان کرد: تلاش مدیریت شهری تهران بر آن است که زمینه های فساد را بخشکاند و در این باب، شهرداری تهران همکاری، کمک و صیانت مجموعه قضایی کشور را یک موهبت برای خود می داند.

زاکانی همچنین تقویت مرکز حقوقی شهرداری تهران را یکی از رویکردهای اصلی شهرداری پایتخت در مدت اخیر عنوان کرد.

وی در ادامه، برخی موضوعات مهم در کلان شهر تهران نظیر آلودگی هوا، تخلفات مربوط به ساخت وساز و صیانت از حریم شهری را نیازمند ورود و اِعمال اراده دستگاه قضایی دانست.

شهردار تهران با اشاره به نقش و مسئولیت 23 دستگاه در موضوع کاهش آلودگی هوای شهر تهران که متأسفانه در اغلب مواقع کار را به گردن یکدیگر می اندازند، گفت: تلاش ما این است که اقدامات دستگاه های متولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا و تخلفات ساخت وساز نیازمند ورود دستگاه قضا است

آلودگی هوا و تخلفات ساخت وساز نیازمند ورود دستگاه قضا است