مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-24دانش

گفتمان سلامت در دانشجویان باید پررنگ شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در نشست خبری صبح امروز گفت: حدود 100 سال هست که دانش روان شناسی به وجود آمده که این دانش نوپا می خواهد رفتار انسان ها را مطالعه کند، - مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: ما می خواهیم سواد سلامت را در ابعاد مختلف به دانشجویان انتقال دهیم، اگر دانشجویی با عملکرد مطلوب داشته باشیم در عمل نسل های بعدی کشور هم بیمه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در نشست خبری صبح امروز گفت: حدود 100 سال هست که دانش روان شناسی به وجود آمده که این دانش نوپا می خواهد رفتار انسان ها را مطالعه کند، چرا گاهی اوقات انسان ها ناهنجاری هایی دارند؟ قانونمندی های رفتار های انسان ها کدامند؟ اگر اعصاب دچار رفتار های ناهنجار شود چه باید کرد؟ دانش روان شناسی بر درمان انسان ها کار کرده و این کار بسیار دشوار است، زیرا چندین وقت طول می کشد تا بتوان بر روی یک فرد تاثیر گذاشت.

وی با بیان اینکه حدود 30 سال هست که اندیشمندان حوزه روان شناختی به این نتیجه رسیده اند که چگونه می توان انسان سالم را سالم نگه داشت، گفت: ما در مراکز مشاوره بر درمان تمرکز داشتیم، بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان سلامت در دانشجویان باید پررنگ شود

گفتمان سلامت در دانشجویان باید پررنگ شود