مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-24ورزشي

فرزند بهزیستی فارس، مسیر حرم شاهچراغ(ع) تا گلزار شهدای اصفهان را رکابزنی می کند


آیین بدرقه محمد محمدی، فرزند بهزیستی استان فارس، جهت رکابزنی مسافت شیراز تا اصفهان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(علیه السلام) تا گلزار شهدای اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، برای اولین بار و به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، محمد محمدی فرزند بهزیستی استان فارس، مسیر 500 کیلومتری از حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام تا گلزار شهدای اصفهان را رکابزنی می کند.

سرپرست بهزیستی فارس، هدف از این برنامه را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایجاد انگیزه برای فرزندان بهزیستی برشمرد و بیان کرد: یاد و خاطره رشادت های شهیدان و حافظان وطن و رزمندگانی که در جنگ تحمیلی نقش داشته اند در تمام روزهای سال جاری است و باید از هر موقعیتی برای زنده نگهداشتن این رویداد ها استفاده کرد.

محمدرضا هوشیار ادامه داد: از طرفی نقش بی بدیل ورزش در سلامتی و افزایش انرژی و امید انکارناپذیر است و دستگاه های اجرایی و خدمت رسان باید در ترویج این امر گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا، محمد محمدی، مسیر شیراز تا اصفهان را رکابزنی نموده و در این مسیر به مراکز شبه خانواده بهزیستی نیز مراجعه می کند تا فرزندان مهر را به خودباوری و سالم زیستن تشویق نماید   گفتنی است؛ محمدی با حمایت موسوی ، مدیر خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند بهزیستی فارس، مسیر حرم شاهچراغ(ع) تا گلزار شهدای اصفهان را رکابزنی می کند

فرزند بهزیستی فارس، مسیر حرم شاهچراغ(ع) تا گلزار شهدای اصفهان را رکابزنی می کند