مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-24اجتماعي

3 استان در معرض خطر برخورد صاعقه/ بهبود وضعیت هوا از روز چهارشنبه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، - یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و بخش هایی از گیلان و مازندران و فردا علاوه بر این مناطق در بخش هایی از گلستان و ارتفاعات البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه امشب در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل شدت بارش ها در حد هشدار نارنجی اعلام شده است و به دنبال این هشدار احتمال اختلال در تردد، برخورد صاعقه و آبگرفتگی معابر را در این مناطق وجود دارد، ادامه داد: امروز شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز، دامنه های جنوبی البرز، سواحل غربی دریای خزر و به تدریج در بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور پدیده گرد و خاک را شاهد هستیم که سبب کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت آلودگی هوا در برخی از استان ها را در حد هشدار نارنجی اعلام شده است، افزود: امروز در اصفهان، کهگیلویه و بویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 استان در معرض خطر برخورد صاعقه/ بهبود وضعیت هوا از روز چهارشنبه

3 استان در معرض خطر برخورد صاعقه/ بهبود وضعیت هوا از روز چهارشنبه