مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-24سياسي

اختلاف و توجه به حواشی، سد بزرگ در راه خدمت رسانی به مردم است


اختلاف و توجه به حواشی، سد بزرگ در راه خدمت رسانی به مردم خواهد بود؛ مردمی که با امید به فردایی بهتر به نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر اعتماد کردند و خواستار دریافت خدمات درخور و شایسته هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، محمد آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود ضمن گرامیداشت سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه سوم خرداد روز عزت و شرف و ایثار است، اظهار کرد: این روز تاثیر زیادی در استواری و ثبات نظام جمهوری اسلامی و تغییر در وضعیت سرنوشت دفاع مقدس داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این روز در تقویم انقلاب اسلامی سرو بلند بالایی است که دلیرمردان و شیر زنان بسیاری در وقایع آن نقش آفرینی کردند، تصریح کرد: تا امروز ایران اینچنین استوار، قدرتمند و خودکفا به پیش رفته و بدون وابستگی و با قدرت اراده، آینده خود را بسازد.

وی تأکید کرد: آزادسازی خرمشهر رویداد رفیع خردادماه است.

شهری که برای نجاتش جان های بسیاری فدا و جسم های بسیاری تکه تکه شد تا دشمن بداند مردم این دیار برای دین و وطن خود مرثیه شهادت می سرایند.

آخوندی با بیان اینکه قطره قطره خون شهدا که برای آزادسازی خرمشهر بر زمین ریخت امروز نمادی از ایثار و مقاومت است تا به ما یادآوری نماید که برای فتح قله های رفیع باید از جان مایه گذاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف و توجه به حواشی، سد بزرگ در راه خدمت رسانی به مردم است

اختلاف و توجه به حواشی، سد بزرگ در راه خدمت رسانی به مردم است