مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-24سياسي

شهید صیاد خدایی مدافع مرزهای اعتقادی و باور ملت های مسلمان بود


شهید صیاد خدایی نه تنها مدافع مرزهای جمهوری بلکه مدافع مرزهای اعتقادی و باور مسلمانان بود.

- ، محمد مهدی اعلایی در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر که صبح سه شنبه در میدان صبحگاه لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد اظهار کرد: سوم خرداد حاوی پیام و گفتمان ارزشمند تاریخ ایران و بشریت است و این اتفاق ارزشمند به همت مردم، نیروهای مسلح و بسیجی رقم خورد.

استاندار قزوین بیان کرد: سوم خرداد برای ما یادآور پیام ماندگاری است که اگر اداره حکومت به دست مردم باشد وجبی از خاک جغرافیایی از کشور کم نخواهد شد که این مسئله در خصوص آزادسازی خرمشهر در تاریخ ثبت و تداوم خواهد داشت.

وی افزود: ایران در طول تاریخ شاهد روزها و شرایط سختی بوده است که برخی از این شرایط ناگوار مربوط به مسئله کهولت حکومت و عدم همراهی حاکمیت بود که گاهاً منجر می شد تا بخش هایی از جغرافیای کشور از ایران جدا شود اما آزادسازی خرمشهر در زمان جمهوری اسلامی نشان داد که مسئله جداسازی جغرافیای کشور دیگر تکرار نخواهد شد.

این مسئول ابراز کرد: پاسداری زنان و مردان ایران از خاک کشور که به قیمت جان اتفاق افتاد سبب شد تا آن هایی که خواب های آشفته برای کشور می بینند متوجه این باشند که امروز ما مسلط تر، توانمندتر، هدفمندتر و قدرتمندتر از گذشته هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید صیاد خدایی مدافع مرزهای اعتقادی و باور ملت های مسلمان بود

شهید صیاد خدایی مدافع مرزهای اعتقادی و باور ملت های مسلمان بود