مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-24سياسي

عملیات آزادسازی خرمشهر هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با اشاره به اهمیت عملیات بیت المقدس در دوران دفاع مقدس، گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت عملیات فتح خرمشهر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، فرمانده انتظامی، مدیرکل بنیاد حفظ و آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمانشاه، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه و جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس استان در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر هیمنه پوشالی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا را در هم شکست.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، افزود: خرمشهر در سایه همدلی و اتحاد بین نیروهای مسلح، بسیج، جهاد سازندگی و… خدا آزاد کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر برگ زرین و افتخار بزرگی در تاریخ این سرزمین است، خاطر نشان کرد: صدام با تمام توان و تجهیزات در تلاش بود که خرمشهر فتح نشود و به همین دلیل موانع مختلفی را در ابعاد یک در یک کیلومتری در این شهر ایجاد کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آزادسازی خرمشهر هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست

عملیات آزادسازی خرمشهر هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست