موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-24سياسي

فتح خرمشهر تمام تاکتیک های دشمن را زیر سئوال برد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن خرمشهر را پس از اشغال، غیرقابل نفوذ کرده بود اما فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام، تمام تاکتیک های او را زیر سئوال برد.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح سه شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه الغدیر یزد با اشاره به شرایط سخت جنگی که در جبهه های دوران دفاع مقدس به ویژه خرمشهر حاکم بود، اظهار داشت: از نظر نظامی و تاکتیک جنگی، آزادسازی خرمشهر محال بود اما فرزندان این کشور اسلامی با توکل به خدا این محاصره را شکستند و خرمشهر آزاد شد.

وی بیان کرد: ارتباط رزمندگان با خدا معجزاتی در جبهه ها رقم زد که برای بسیاری باور نکردنی بود و تمام خواب های دشمنان مردم ستم کشیده ایران در آن دوران را آشفته کرد.

ناصری تاکید کرد: فتح خرمشهر یک معجزه الهی بود و نباید فراموش شود و این مهم تاکید امام و رهبری نیز بوده است.

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر همیشه می خواهیم پیروز و در حرکت به جلو باشیم و سخن امام و رهبری را عملی کنیم، باید به تکلیف خود عمل کنیم و یکی از مهمترین این تکالیف، حرکت در مسیر استمرار انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند حفظ اسلام و نظام اسلامی از اوجب واجبات است، افزود: این جمله، جمله ساده ای نیست و یک دستور و یک تکلیف است و نمی توان از کنار آن به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر تمام تاکتیک های دشمن را زیر سئوال برد

فتح خرمشهر تمام تاکتیک های دشمن را زیر سئوال برد