مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-24اجتماعي

دانشگاه های استان قم در نوبت عصر روز سه شنبه تعطیل شد


استمرار آلودگی هوای قم موجب شد تا کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان، کلاس های تمامی دانشگاه ها در نوبت عصر امروز سه شنبه سوم خردادماه را تعطیل اعلام کند.

- ، بنابر اطلاعیه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان قم با توجه به ورود گرد و خاک از غرب کشور و افزایش میزان گرد و خاک و قرار گرفتن استان در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه ها و احتمال کاهش کیفیت هوا، کلاس های تمامی دانشگاه ها نوبت عصر امروز سه شنبه سوم خردادماه تعطیل می باشد.

هواشناسی قم نیز برای شرایط جوی استان هشدار سطح نارنجی اعلام کرده که کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در تردد، احتمال خسارت دیدن سازه های موقت و آسیب پذیر و صنایع حساس به گردوخاک، احتمال شکستن درختان فرسوده و سقوط اشیا یا افراد از ارتفاعات، احتمال بروز مشکلات پزشکی برای گروه های حساس را برای استان قم تا عصر روز سه شنبه سوم خردادماه پیش بینی شده است.

خودداری از ترددهای غیر ضروری افراد در سطح شهر و فضای باز، احتیاط در عبور و مرور جاده ای، اجتناب از قرار گرفتن در فضای باز برای گروه های حساس و توجه به توصیه های بهداشتی، استحکام سازه های در معرض خطر مانند گلخانه ها و تابلوهای تبلیغاتی، اجتناب از فعالیت در ارتفاع، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره، عدم سمپاشی باغات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های استان قم در نوبت عصر روز سه شنبه تعطیل شد

دانشگاه های استان قم در نوبت عصر روز سه شنبه تعطیل شد