مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-24سياسي

خرمشهرهای فرهنگی را باید آزاد کنیم


فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) گفت: قطعاً جنگ نظامی دیگر قابل تصور نیست اما بدانید که خرمشهرهای فرهنگی زیادی است که باید پس گرفته شود.

- تایباد - فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) گفت: قطعاً جنگ نظامی دیگر قابل تصور نیست اما بدانید که خرمشهرهای فرهنگی زیادی است که باید پس گرفته شود.

به گزارش، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان تایباد و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با حضور فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) و علی بن ابی طالب (ع) استان قم، ائمه جمعه تسنن و تشیع، مدیران دستگاه های اداری، نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم تایباد صبح سه شنبه سوم خرداد در سالن 9 دی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد برگزار شد.

سردار غلامرضا احمدی در این مراسم با اشاره به داستان خروج قوم حضرت موسی (ع) گفت: هر جا مؤمنین با صبر و استقامت و توکل به خدا حرکت کردند، آن گاه به کمک آنان می آید؛ در قرآن کریم وقتی داستان تعقیب قوم حضرت موسی (ع) توسط فرعون را بیان می کند، می فرماید که وقتی لشکر فرعون نزدیک شد، عده ای از یاران موسی (ع) نزد وی آمدند و گفتند سرنوشت حتمی ما مرگ است.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) افزود: در دوره فعلی عده ای این چنین نزد با عنایت به همین داستان در قرآن کریم استقامت کردند؛ قرآن می فرماید ما به موسی (ع) امر کردیم عصای خود را بر نیل بزن و آنگاه نیل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمشهرهای فرهنگی را باید آزاد کنیم

خرمشهرهای فرهنگی را باید آزاد کنیم