مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-24سياسي

امام جمعه یزد: مسئولان و مردم بدانند در قبال خون شهدا مسئولند


امام جمعه یزد با بیان این که حفظ نظام از هر واجبی واجب تر است خطاب به مسئولان، گفت: مسئولان و مردم بدانند در قبال خون شهدا مسئولند باید با بصیرت افزایی و تبعیت از ولایت فقیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان که به منظور بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در محل ستاد فرماندهی سپاه الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی ره، حفظ نظام از هر واجبی واجب تر است و این مهم باید مد نظر مسئولان و دست اندرکاران باشد.

وی اجرای دستورات الهی را از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی دانست و افزود: بیدار کردن انسانها و هدایت به سمت تعالی بشری رویکرد جدی امام راحل در تدوین راهکارهای توسعه ای نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه یزد روشنگری علمای نجف را یکی از دیگر ویژگی های رفتاری امام راحل برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی در پاسداری از ارزش های اسلام ناب محمدی خود را مأمور به تکلیف می دانست.

ناصری یزدی در ادامه خطاب به مسئولان و دست اندرکاران نظام تأکید کرد: ما باید مراقب باشیم تا از فرصتی که برای خدمت به مردم برایمام به وجود آمده کمال استفاده را برده و آخرت خود را آباد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: مسئولان و مردم بدانند در قبال خون شهدا مسئولند

امام جمعه یزد: مسئولان و مردم بدانند در قبال خون شهدا مسئولند