مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-24اجتماعي

وضعیت بنفش کیفیت هوای تهران/ تنفس هوای «خیلی ناسالم»


با وزش باد مؤثر تا اواخر وقت سه شنبه تا حدودی از میزان غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد هرچند همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

- بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم اکنون با میانگین 212 در شرایط خیلی ناسالم قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح امروز (3 خردادماه) علاوه بر نفوذ گردوخاک از نواحی غربی کشور، وزش باد نسبتاً شدید سبب گسیل و انتشار گردوخاک در مناطق مستعد نیز خواهد شد بنابراین کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

با تداوم وزش باد در طول روز شرایط مناسب برای گسیل و انتشار گردوخاک دور از انتظار نخواهد بود همچنین احتمال تولید و افزایش آلاینده ازن در برخی ساعات بعدازظهر وجود خواهد داشت با وزش باد مؤثر تا اواخر وقت سه شنبه تا حدودی از میزان غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد هرچند همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

وزش باد مؤثر تا صبح روز چهارشنبه (4 خردادماه) از تجمع آلاینده ها جلوگیری خواهد کرد، با این حال افزایش ترافیک صبحگاهی افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بنفش کیفیت هوای تهران/ تنفس هوای «خیلی ناسالم»

وضعیت بنفش کیفیت هوای تهران/ تنفس هوای «خیلی ناسالم»